Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Ja Dippsi du hade alldeles rätt att jag skulle fastna där när man ska putta ner blocken för hålet i istemplet...har du någon lösning på det?

Skrivet

Gå runt och putta från andra sidan.(Eller klara träsk templet)

Skrivet

se till att "dom blå/röda blocken är så att du kan putta ner stenarna. sen går du tillbaka en bit och tar dig runt till kistan igen. när du kommer ut där så är du på andra sidan (typ) outta ner bocket på den sidan istället.

Skrivet

OK, vad bra! Jag hade just tänkt skriva att jag skulle testa på mitt spel om man inte kunde kasta de vanliga bomberna men då behöver jag inte det då. Har du klarat bossen nu också?

Jag har varvat spelet men man kan väl inte få några andra bomber än de blåa för utom den stora röda?
Skrivet
(Ratchet @ 21/09-2004 11:00:48)

OK, vad bra! Jag hade just tänkt skriva att jag skulle testa på mitt spel om man inte kunde kasta de vanliga bomberna men då behöver jag inte det då. Har du klarat bossen nu också?

Jag har varvat spelet men man kan väl inte få några andra bomber än de blåa för utom den stora röda?

förlåt men var kommer bomber in i bilden? *fattar inte*
Skrivet

Vi kom in på det för att den som skrev inlägget inte trodde att man kunde kasta de vanliga bomberna. Sen började vi diskutera hur många sorters bomber det finns å det var länge sen jag spelade så jag minns inte.

• Skapa ny...