Haggen Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 okej det tar typ 45 min att åka bil ditt från mig men mitt närmaste är nog Kista. Men jag brukar gå på tradition i jakobsberg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 ok prova där ra? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 det ska jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 e traditon bra förresten va där en gång men det är warhammer där också va`? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Aaaa det är bra ibland lite dyrt men dom får alla nya spel på samma dag som dom släpps och man får bra hjälp. Dom har lite warhammer men inte mkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 ok köper alla mina spel på game lr eb games Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 ookej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 ok köper alla mina spel på game lr eb games Själv köper jag lite här o var :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 jaja men dem två liggger typ bredvid varann o e närmast så ..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Köpte Burnout 3 idag!!!!! Grafik:10 Otroligt snygg ett av det snyggaste spelet till Xbox. Ljud: 7 Kanske inte världens bästa låtar men riktigt bra effekter. Kontroll: 9 Riktigt skön och inte komplicerad Livslängd: 9 Många bilar och banor att låsa upp. Total: Man vill köra mer och mer(ett under att jag lyckades stänga av det och skriva denna recension :D ) Ett av dom roligaste spelen jag har kört man känner sig så grym när man gör en takedown på en bil och den visas i slowmotion B). Det här spelet kommer jag tillbringa mkt fritid med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Köpte Burnout 3 idag!!!!! Grafik:10 Otroligt snygg ett av det snyggaste spelet till Xbox. Ljud: 7 Kanske inte världens bästa låtar men riktigt bra effekter. Kontroll: 9 Riktigt skön och inte komplicerad Livslängd: 9 Många bilar och banor att låsa upp. Total: Man vill köra mer och mer(ett under att jag lyckades stänga av det och skriva denna recension :D ) Ett av dom roligaste spelen jag har kört man känner sig så grym när man gör en takedown på en bil och den visas i slowmotion B). Det här spelet kommer jag tillbringa mkt fritid med ;) Är det roligt Live? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 (Pippo @ 09/09-2004 21:52:55) Köpte Burnout 3 idag!!!!! Grafik:10 Otroligt snygg ett av det snyggaste spelet till Xbox. Ljud: 7 Kanske inte världens bästa låtar men riktigt bra effekter. Kontroll: 9 Riktigt skön och inte komplicerad Livslängd: 9 Många bilar och banor att låsa upp. Total: Man vill köra mer och mer(ett under att jag lyckades stänga av det och skriva denna recension :D ) Ett av dom roligaste spelen jag har kört man känner sig så grym när man gör en takedown på en bil och den visas i slowmotion B). Det här spelet kommer jag tillbringa mkt fritid med ;) Är det roligt Live? aa men har bara kört live 1 gång för jag ska träna upp mig först men det är också jätte kul men jag hamnade med nåra konstiga fransmän som jag inte förstog ett sk*t av vad dom sa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg