Pippo Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 ok. HUr några av dina kompisar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 kompisar in realife? Nej kompisar på live? jaaa en vad jag vet fast jag har inte kört med han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 (redigerat) kompisar in realife? Nej kompisar på live? jaaa en vad jag vet fast jag har inte kört med han är det svårt? Redigerat 9 September 2004 av Pippo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 (redigerat) kompisar in realife? Nej kompisar på live? jaaa en vad jag vet fast jag har inte kört med han ändrat. det stog nåt. Redigerat 9 September 2004 av Pippo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 (Pippo @ 09/09-2004 22:05:20) kompisar in realife? Nej kompisar på live? jaaa en vad jag vet fast jag har inte kört med han är det svårt? det går ganska snabbt att lära sig för det är inte så svårt men jag säger så här:Easy to learn but a lifetime to master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 (Ne0 @ 09/09-2004 22:11:44) (Pippo @ 09/09-2004 22:05:20) kompisar in realife? Nej kompisar på live? jaaa en vad jag vet fast jag har inte kört med han är det svårt? det går ganska snabbt att lära sig för det är inte så svårt men jag säger så här: Easy to learn but a lifetime to master ok. hur många kärror finns det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 70 st men många är har samma egenskaper men olik färg och form. Man börjar med 2 bilar men man vinner ganska lätt bilar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 70 st men många är har samma egenskaper men olik färg och form. Man börjar med 2 bilar men man vinner ganska lätt bilar. hur många har du fått då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 11 st men jag har inte kört så jättteee mkt för jag har haft läxor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 11 st men jag har inte kört så jättteee mkt för jag har haft läxor 0k. hur många banor fins det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 finns bara 2 i börja men man kan få många mer(vet inte exakt antal) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 så det e prisvärt?? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg