ouagadougo Skrivet 10 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 Vilket hörn om sett från om man står i fönstret som man tar sig ut ur fängelset genom (det man hamnar i om man blir upptäckt)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 Hur lång tid tog det får dig att klara det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 Vilket hörn om sett från om man står i fönstret som man tar sig ut ur fängelset genom (det man hamnar i om man blir upptäckt)? jag vet inte hur jag ska beskrivagå in på thewindwaker.com där finns dt walkthru till alla zelda spel (nåt skumt med sidan, gick inte att länka) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 (redigerat) Tack för hjälpen, nu har jag klarat det (upptäckte att man kunde skjuta vakterna med pilbåge). Nu har jag ett par nya problem: Hur får man bort dom här stora svarta blocken med Gerudo-tecken på? Hur gör jag för att ta den sista vita kristallen (den på en sjunkande plattform vid väggen åt höger) i första eldrummet i Ganons Castle? Tack på förhand. PS: Skulle nån Moderator kunna flytta den här tråden till N 64-forumet? Det känns som om dom som vet mycket om Zelda oot är mest där. DS Redigerat 12 September 2004 av ouagadougo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg