Dannie Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Vad jag har hört så ska det komma ett Playstation 3 snart.. Här nedan är några koncepbilder (alltså inga som stämmer överens med hur den egentligen kommer se ut, men kanske något liknande? http://home.btconnect.com/hgi/ps3/PS3-concept-1.gif En japansk version http://home.btconnect.com/hgi/ps3/ps3_thumb.jpg Amerikanska versionen http://home.btconnect.com/hgi/ps3/ps3JPC.jpg Annan japansk Version Som ni ser så finns det ju en del att välja bland :D Och snart får vi väll se det färdiga resultatet :) Bara så att du vet är bilden i mitten en illustration av Ps3 av Super play... :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 HAHA är det? Jaha men då får vi väll fixxa det me en gång då :P Hade jg ingen aning om eftersom jag hittade den på en konstig sida när jag sökte på Google :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Det blir säkert bättre spel heh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 men betyder det att ps2 blir helt ute??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Ja antaglige men tare lungt.. Den nya konsollen kommer inte förns om typ 1½ år och du vet hur det brukar vara.. Konsollerna lever vidare även fast det kommit många nya... Det finns ju en del som fortfarande hänger framför sitt playstatin tex, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 ok, nu e jag lättad för jag fick mitt ps2 för bara ett år sen och det köpte jag för 3000 med spel,minneskort och kontroller............ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 då ska du vara glad. jag köpte mitt för 1.5 år sen för 4000 utan kontroller minneskort osv. mina tillbehör jag köpte senare har kanske kostat mig 1200+ spel till så jag har lagt ut mer än 6000 på mitt ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolmaster Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 jag har köpt spel för 20000kr då menar jag tjugotusen Jag ska köpa ps3 inte psx jag köpte mitt ps2 för ett år sen med 2 spel och en handkontroll för 3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 jag har lagt ca 20000 på mitt ps2. jag har det mesta ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 ok...............jag har inte lagt ut så mycket pengar på spelet för jag kan spela brända spel på mitt ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 jag ska nog satsa mer på datorn. för om ett par år så är man inte intresserad av PS2 längre .. eller så är det ute .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jag hörde att ett nyt ps3 eller psx skulle komma nu på sommaren! :mrgreen: EDIT: Hey, ta det lugnt med smilieserna. 3 räcker //dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg