scream Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ska inte köpa playstation X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 inte ja heller.. billigare att köpa en DVD-brännare om man har både ps o ps2 .. annars ska man ju bara köpa ps2.. nästan ingen spelar ps nuförtiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag tänker vänta tills PS3 kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jag ska köpa PS3 när det kommer ut det väkar skir bra ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jag tror inte jag köper ps3..jag gillar mitt ps2.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NAstuffing Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 det ska komma ut ett ps2 gold den 20januari Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolman7 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ps 3 kommer någon gång under 06... så det är ett tag kvar men... jag ska vänta på ps3... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ps 3 kommer någon gång under 06... så det är ett tag kvar men... jag ska vänta på ps3... jo det är ett tag att vänta, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolman7 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 undrar hur grym grafiken komme va på ps3... tänk att den e väldigt bra nu... men om 2 år.... shit!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Man kan köpa Gold versionen av PS2 på http://www.multimediashopen.se eller om det var http://www.chipper.se jag kommer inte ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolman7 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 va har den som inte ps2 har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 man får multi-x chip monterat och spel,ratt,ett styre som man kan använda på cykelspel och pistol m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg