Urbans filt Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Mitt 1000:de inlägg!!!! Grattis.back to topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 jag tror facktist det fast då ska det komma ut år 2010!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 dt kan väl vara en bra gissning (eller inte :P ) med tanke på att de andra företagens konsoller kommer 06 så är dt väl troligt att ninty försöker tajma sin realease till samtidigt eller inte annars kommer många ninty fans att köpa en anna konsoll i tron att nästa n konsoll kommer om flera år.... förövrigt har nintendo inte gått ut med info realease datum för sin nya konsoll ännu en anledning till att nästa konsoll kommer 06, är att dt nya LoZ spelet släpps i slutet av 05. dt nya LoZ spelet är dt alla nintyfans väntar på efter dt (när microsoft och sony släpper sina konsoller) komme nintendo nästan bli tvungen att göra en ny konsoll för att kunna förbättra prestandan förhoppningsvis är dn bakåtkompatitabel precis som dn fejk nintendo nexus på bilden (jag är inte helt övertygad om att dt är en fejk bild, vilken fejkare skulle skriva prestandan för konsollen på bilden. att skriva text i ett bildbehandlinsprogram är enligt en kompis väääldigt jobbigt). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 vad snackar du om orca! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 ärru helt dum eller? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 snackar du om mig? isåfall är svaret nej! jag snackade om dn nya nintendo konsollen jag blev lite förvirrad av allt snack om nån mario film Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super vegetto Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 detklart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 snackar du om mig? isåfall är svaret nej! jag snackade om dn nya nintendo konsollen jag blev lite förvirrad av allt snack om nån mario film ja snackar ju me Zvamp_Luigi <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 jag är förvånad över att så många tycker den där är ful tycker dn är ascool ifall jag inte redan hade ett "vanligt" gc skulle jag kanske ha importerat dn och köpt en freeloader Den e grymmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm jag gillar tanken på att ha en dvd i min micro/gamecube consol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 jo tanken är bra synd att man redan haren vanlig gc.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 (redigerat) Nja då skulle det bli större skivformat på gc och det gör lättare att piratkopiera spelen.FÖRESTEN VAD KÖPER NI EN KONSOL TILL?TITTA PÅ DVD ELLER SPELA TV SPEL?FÖRESTEN KOMMER ALDRIG NINTENDO LÄGGA TILL DVD PÅ GC!! HURRA MITT400DE INLÄGG! Redigerat 18 September 2004 av Urbans filt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 hetsa inte upp dig så jag säger bara att för oss som snart (hoppas jag) ska få en tv i rummet skulle dt va skönt att kunna glo på dvd på rummet (vi har bara en dvd-spelare och hyr i genomsnitt 3 filmer i veckan, min pappa är med i ibm-filmklubb eftersom han jobbar på ibm) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg