Giga_Bowser Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Det är en sak jag undrar på "Digimon World". Vad gör Sukamon i Staden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 han bara glor på den.... säger att toan inte är tillräkligt snygg... som en turist på ett ungefär... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 jag tror att han gör att man om man får sukamon att man ska gå till sukamonkungen ;) men jag vet inte allt jag har gort det då blir den som den va :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Tror inte det du... Funkar även om man inte har han i staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 sukamon är bra och kolla på toan, så kan du möta honom i arenan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 13 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Jasså. Menar du att han finns i Arenan? När man har pratat med honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 giga bowser du som känner game faqs väl hur skriver man in koderna nån som vet :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 14 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Vilka koder? Menar du de till Gameshark? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Vilka koder? Menar du de till Gameshark? gamesharks kan jag utan och innan, så fråga mej om ni vill ha hjälp med det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg