Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst lubb_lisa
Skrivet

hur får man zora masken??(jag har inte hästen) kan någon hjälpa mej!!? snälla!

det behöver ja också hjälp med!!! :(
Skrivet

Så här får man hästen: Först måste man ha klarat Snowhead Temple och Biggorons utmaning så att man kan använda powder keg. Sen går man till bomb shop i Clock Town och pratar med goronen som Goron Link. Köp en powder keg. Gå till ingången till Romani Ranch (obs! måste vara dag 1!). Spräng bort stenen med powder keg. Gå in. Gå fram till Romani (flickan) och prata med henne. Anta hennes utmaning. Man ska rida runt och skjuta pilar på ballonger. Klarar man det får man Epona och får lära sig Epona's Song!

Så här får man zoramasken: Rid till Great Bay (hoppa över staketen). Simma ut i vattnet till liket som ligger därute. Knuffa det iland. Det är en zora. Sen minns jag inte exakt, men jag tror man ska spela Song of Healing, så får man zoramasken.

Gäst henke37
Skrivet

man är äldre än som liten i oot, men inte lika gammal som när man var stor.

Skrivet

:rolleyes: för det fösta:hur kommer man inn i smowhead temple?? :rolleyes:

:rolleyes: för det andra:hur klarar man snow head temple?? :rolleyes:

SNÄLLA HJÄLP MEJ!

Två saker måste man fixa först: Goronmasken och lära sig spela Goron Lullaby. När man ska in till Snowhead så sitter det en osynlig jätteGoron och blåser på en så man inte kommer fram. Spela Goron Lullaby som Goron Link så somnar den och faller ner.

Hur man klarar Snowhead är en så stor och övergripande fråga så det kan jag svara på först när du har lite mer konkreta frågeställningar.

• Skapa ny...