Gäst 0012 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 neee inte jag.Super veggeto.varför fick du göra det.håller du inte reda på regler eller sånt i skolan som du inte gör i fuska.se ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Nej jag har aldrig gått om en klass. Skulle aldrig klara att göra samma saker ett år till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 varför skulle man gå om en klass fast en kille i vår klass skulle behöva gå om en klass han började skolan ett år förtidigt och han var inte riktigt mogen för det... sen är det klart att det finns en massa som sklle behöva gå om en klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 jagahr alldrig gått om jag klanerar att inte göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 det är ju inget man planerar direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag har inte gjort det, men skulle jag få ett erbjudande om att flytta upp en klass så skulle jag inte tacka nej... man gör ju allt för att slippa några år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 i skolan alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 jag tror man fatta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eliax Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jag har inte gått om, och hoppas inte att jag kommer göra det nångång :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Gå om en klass? Nex pex tex mex. Aldrig hänt mig. Skulle aldrig hoppa upp en årskurs bara för att slippa ett år, men ibland slår tanken en... när man sitter på Samhälle första året på gymnasiet och allt man gör är repetition, repetition, repetition... och så sitter man där på Företagsekonomin och matten och alla andra är på kapitel 2 medan man själv har gjort halva 3:an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 du får la ta och sova på lektionen. sen går ju du bara i ettan än chihuahua, men du kommer inse att det kommer vara soft senare. i matten är jag den som är mest inaktiv och pratsam, men ändå ligger jag först med råge. jag brukar bara gå omkring lite grann och tjöta eller dra igång mp3:n och sova en timme. det verkar som om du e lite för allvarligt inställd till gymnasiet fortfarande =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.