Gäst Xray Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Hur körde ni, vi körde närmast väggen :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne006 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 (redigerat) ja i våran skola keör vi kula Redigerat 4 Oktober 2004 av danne006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 nej vi kör inte kula i får skola men förut körde vi pokemon kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 fyfan lägg er inte i vad alla andra gör dem har köpt dem så får dem utnytja i vår skola brukar nåra köra kula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Man blir förmodligen groft mobbad om man håller på med sådana grejer som pokemon, digimon och kulor när man går i 8:an.. men jag har 2 kulor, det ha dom flesta killar. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 GD:Jag har inga kulor och det är jag glad för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 VA?! är du kasterad? stackare! Back to topic~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 VA?! är du kasterad? stackare! Back to topic~ Det var in så jag menade <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 jo du svarade till honom på det han menade >_> Alltså är du kastrerad >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 0013 e nog kastrerad, annars skulle han inte påpekat det ;) ... Har aldrig snappat upp den flugan, körde... vad hette det ... gogo's kanske? Något i den stilen iaf... när jag gick i trean... nu har man raster som är 5 minuter långa, så vem hinner göra någonting annat än att ta sig till skåpet för att hämta böcker??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 gör inte det själv och håller inte koll på dom mindre eftersom att dom finns på andra skolgården och där är jag aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Och varför spenaderar man sin tid "inte" på skolgården? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.