Hoppa till innehåll

City Of Heroes!

Hitman-Kodnamn47

Rekommendera inlägg

Guggo: Ja, det kostar.. Men det är värt det.

Stybbe91: City of Heroes är ett av världens bästa MMORPG spel. Det kostar men det är som sagt värt det. Jag spelar det mycket och är stolt över det!

Min gubbe heter The Fighter och spelar på en server som heter Protector. Min dräkt är cool och jag är nöjd med den. Man kan bara flyga med sin super hjälte om man är på level 14 eller mer. Då så ska man välja en super kraft som heter Breath of Sky eller nåt, sen kan man välja Fly. Själv så är jag på level 5 och är på väg till level 6. Det ska bli spännande. Jag spelar mycket och jag kan klå Löjtnader och Minions men jag kan inte klå Bossar. Läs mer på www.coh.com

Redigerat av Dragon Master
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

XabeR: Man köper det från affären.

Guggo: Det bror på hur mycket det kostar. Det är ett MMORPG spel. Man träffar personer som spelar online och man kan ha kul med de. Det bror på om man gillar Super Hjälte spel och att man ska tränas och så.. Men annars tröttnar man inte.. Det är inte som Star Wars Galaxies.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...