Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Tjenare! Jag undrar nu för 1020 gången: Vem spelar City of Heroes? Om ni spelar det så kan ni gärna säga vart ni spelar och sånt. Har ni några frågor? Då kan ni få svaren genom att fråga HÄR.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 jag skulle vilja spela men det kostar väll pengar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Vad e de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 (redigerat) Guggo: Ja, det kostar.. Men det är värt det. Stybbe91: City of Heroes är ett av världens bästa MMORPG spel. Det kostar men det är som sagt värt det. Jag spelar det mycket och är stolt över det! Min gubbe heter The Fighter och spelar på en server som heter Protector. Min dräkt är cool och jag är nöjd med den. Man kan bara flyga med sin super hjälte om man är på level 14 eller mer. Då så ska man välja en super kraft som heter Breath of Sky eller nåt, sen kan man välja Fly. Själv så är jag på level 5 och är på väg till level 6. Det ska bli spännande. Jag spelar mycket och jag kan klå Löjtnader och Minions men jag kan inte klå Bossar. Läs mer på www.coh.com Redigerat 10 September 2004 av Dragon Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 Köper man det eller kör man på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 hur mycket kostar det.... kan man typ träffa andra gubbar eller är man ensam e det säkert att man inte tröttnar efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 XabeR: Man köper det från affären. Guggo: Det bror på hur mycket det kostar. Det är ett MMORPG spel. Man träffar personer som spelar online och man kan ha kul med de. Det bror på om man gillar Super Hjälte spel och att man ska tränas och så.. Men annars tröttnar man inte.. Det är inte som Star Wars Galaxies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Asså Ragnarok pwnar alla MMORPG spel, såde så!!!!!! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Om du provar att spela City of Heroes så kommer du att ångra det du sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Har redan spelat det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Mhm... Coolt.. Men det rockar..! Det är bättre än Ragnarok..!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Det rockar, men Ragna äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.