Hitman-Kodnamn47 Skrivet 13 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Inte alls... City of Heroes rockar mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 men hur mycket kostar det? betalar man typ 100 spänn i månaden eller nått?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 13 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Ja, men du väljer hur du betalar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 vilka sätt finns då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 14 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Det finns att man väljer en månads betalning, 3 Månader, 6 månader och 12 månader.. Så var det tror jag.. Det bror på vilken månad du väljer.. Då så sänks o höjjs priset på pengarna. Läs mer på City of Heroes sajten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 inte ja iaf :D :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daniel13 Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 spelett suger närman komer till level 9 så är det o möjlitat komalängre man moste spela 24 timar för att koma till level 10. och efter det är det tråkit :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 jag tror att world of warcraft e mycke bättre än coh :P (bara min åsikt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.