Gäst 0012 Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 vi får välja bland Engelska spanska eller franska förut var det också Tyska men ingen valde det så dem slutade.ska nog välja Spanska när jag går i 6:an nu går jag i 5:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 (lubb_lisa @ 12/09-2004 00:32:29) i min skola får man inte välja får ni inte välja?? har ni inte språkval eller väljer dom åt er?? Nää... Från 5-9:an har man tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Tyska.. (alla tyskar e inte nassar!! [Nazister] jag känner många trevliga tyskar..faktum är att min idrottslärare e tysk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 heil heil heil när ni springer? förlåt jag skojade bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Det är oxå ett missförstånd.. det va hitler som sa SIEG HEIL och alla nassar som stog under honom skrev HEIL HITLER :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Ja gick i spanska men våran lärare sög så ja slutade och börgade i Engelska. ( skulle börgat i Tyska :( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne006 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 jag amarinja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.