jeppe Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 [/color] Jag har problem... På sim city3000 är det ju omöjligt att tjäna pengar! Jag kan bara ett pengar fusk som e ¨call cousin vinnie¨. Jag tänkte att ni kanske kunde andra. man kan ju bara göra den en gång. :evil: Kan du några? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Nej, det finns int emer men höj lönerna/sänk utgifterna under Budget så känar du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 I am weak inget kostar förutom att riva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Calle Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Jag har haft samma problem. Det finns en kod som gör att allt blir gratis! koden är: I AM WEAK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeppe Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Jag kan också den! Men alla övriga utgifter är detsamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
earplug Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Jag har haft samma problem. Man måste bygga rätt från början, acceptera dom flesta avtalen och bygg inte för mycket på en gång. Man måste få balans i ekonomin. Jag har ett tips till dig. Testa med att sänka allt på polis, brandkår m.m och höj skatterna till högsta (22%, eller 22) under ett år. Din stad kommer att gå ganska dåligt under ett tag, människor kommer flytta ut och husen blir tomma, men när du sen höjer polis och det där och sänker skatterna till exempel 4-5 så ska du se att du tjänat ihop en stor summa pengar coh att människorna flyttar tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.