Laserturken Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Good things about Tibia: Lär sig engelska, 4 sköna klasser, inga idioter som ber om hjälp hela tiden och roliga quests. Runescape: 3D, och LVL systemet. Bad things about Tibia: PK:are, svårt att levla och om man dör så förlorar man xp. Runescape: Premium, nya lvl systemet, dom nya sakerna man får av Easter, Crismas och alla andra yearly missions... Runescape var bättre för när det inte fanns så många nördar och nybörjare... Tibia håller sin gamla still men förnyar för mycket. Skuller säga RS e lite bättre men små detaljer annars är Tibia bättre. Lol, nej jag lärde mig engelska från Runescape. Och Runescape är mer äventyr. Roliga skills, roliga quests och Runescape har också en bra handling och inte som vissa som har random. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Om jag måste välja, Runescape. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a09z Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Tibia är roligare men Runescape har snyggare grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattelias Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 http://tinyurl.com/38rx9rg Rooooliiiiiigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Tibia suger. Runescape äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) tibia = sämst om man dör förlorar man xp det e det sämsta. man kan bara slåss RUnescape = äger allt man kan nästan göra allt. man kan mina, smitha, slåss, träna magic, prayer, ranger allt Är du dum eller? Det finns ju 4 vocations på Tibia! Knight, Paladin, Sorcerer och Druid. Knight slåss och kan kasta sitt vapen på fienden och används för att blocka svåra monster. Paladins kastar spjut, kaststjärnor, skjuter med pilbåge eller armborst. De kan också använda holy magi. Sorcerer använder sig av flame, energy och death. Druid av earth, ice och healing. Sorcerer och druids har stavar som de skjuter med och kan använda spells. Runescape har blivit bättre nu men det har Tibia med. Tibia suger om man inte fattar men detär ganska svårt att lära sig. Vill man köra i en non-pvp värld ska man köra i Refugia. Lite folk och de flesta är trevliga. Vill man ha pvp så är det Saphira som gäller :D Alltså, Tibia KROSSAR Runescape Hallå stolpskott, det var fyra år sedan det inlägget skrevs. Spelen kan mycket väl ha uppdaterats. Men jag har vetat om Tibia i 9 år >.> Från början slogs druids och sorcerer och använde runor och spells. Paladins har vart rangers hela tiden. :D Tibia suger. Runescape äger! För att du tycker grafiken är bättre på Runescape? Tibia har bättre men det är ju inte 3D. Redigerat 23 Augusti 2010 av Daedra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Jag spelade rs förut men jag orkar inte för gubben jag fick är en killle och inte tjej så jag orkar inte spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Tibia kan man knappt göra ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Tibia kan man knappt göra ett skit. Jag kan faktigst slå vad om att du spelade 5minuter - 1 timme sen stängde du av och spelade aldrig mer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Tibia kan man knappt göra ett skit. Jo! Tyst med dig nu, Tibia krossar Runescape. Runescape är så jävla enformigt. Man kan ju lvla lika snabbt på alla slags djur och monster. Jag nötade Runescape förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Tibia kan man knappt göra ett skit.+1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Tibia står du i en 2-D värld och står stilla om du inte går. Inga emotes utan hur mycket skada du gör visas bara på en liten mätare. :S Tycker RS är roligare efter som att det enligt min åsikt håller längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.