Hoppa till innehåll

Runescape Eller Tibia.


Foxyrock
 Dela

Rekommendera inlägg

Tibia står du i en 2-D värld och står stilla om du inte går. Inga emotes utan hur mycket skada du gör visas bara på en liten mätare. :S

 

 

Tycker RS är roligare efter som att det enligt min åsikt håller längre.

+1

 

Och Daedra jag körde faktiskt i typ en månad för att se om det var roligt eller inte och jag tyckte det SÖG

Redigerat av JePPe9
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Tibia står du i en 2-D värld och står stilla om du inte går. Inga emotes utan hur mycket skada du gör visas bara på en liten mätare. :S

 

 

Tycker RS är roligare efter som att det enligt min åsikt håller längre.

+1

 

Och Daedra jag körde faktiskt i typ en månad för att se om det var roligt eller inte och jag tyckte det SÖG

 

Mer än jag som redan märkt det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara ungar som tycker Tibia suger. Dock så är jag 96:a men min hjärna är lite som en vuxen ^^

 

Ha ha ha.... ha? Nämen wtf? Tibia och Runescape är bara ett jäkla spel, vem som helst har olika spelsmak.

 

F*n, jag gillar själv RS och själv går jag inte runt och säger " ööh tibia sugger så hårt sämsta spellet!!!!!111 ",

" RUNESKAPE SUGER HÅRT !!!!!111 "

 

Jag har bara sagt att Tibia har kasst grafik japp, men den har kanske skön spelkänsla, vettefan jag bryr mig inte.

Redigerat av PouyaShirin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara ungar som tycker Tibia suger. Dock så är jag 96:a men min hjärna är lite som en vuxen ^^

 

Ha ha ha.... ha? Nämen wtf? Tibia och Runescape är bara ett jäkla spel, vem som helst har olika spelsmak.

 

F*n, jag gillar själv RS* och själv går jag inte runt och säger " ööh tibia sugger så hårt sämsta spellet!!!!!111 ",

" RUNESKAPE SUGER HÅRT !!!!!111 "

 

Jag har bara sagt att Tibia har kasst grafik japp, men den har kanske skön spelkänsla, vettefan jag bryr mig inte.

 

Sa jag att jag gick runt och sa det? :) Hatar ungar som skriker, leker farliga och är skit kaxiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tibia kan man knappt göra ett skit.

Jo! Tyst med dig nu, Tibia krossar Runescape. Runescape är så jävla enformigt. Man kan ju lvla lika snabbt på alla slags djur och monster. Jag nötade Runescape förut.

 

De van som fan :o Har dom ändrat det dom senaste 2 veckorna lr?? För så har det aldrig varit innan...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...