Zero Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 som sonic adveture 2,eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Ja. Men Super Mario 64 e roligare en det på gc. det skulle funnits ett spel då man skulle vara 2 spelare så den ena var de onda och de andra goda.... Nej man skulle kunna spela samtidigt, den ena var Mario och den andra var Luigi. Det var en bra ide´ va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 från början skulle mario 128 va ett spel där man styrde 128 marios på en gång men det var för svårt så man strunta i det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 från början skulle mario 128 va ett spel där man styrde 128 marios på en gång men det var för svårt så man strunta i det!! Vadå? 128 Marios i 128 olika spel? Det hade varit dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonathan A Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jag har bara hört talas om supermario moonlight men inte vet jag om min kommpis skojar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jag har bara hört talas om supermario moonlight men inte vet jag om min kommpis skojar Och när ska det komma isånna fall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg