Elias Skrivet 10 September 2004 Rapport Skrivet 10 September 2004 (redigerat) hur gör man för att komma in i andra templet snowhead (eller va det nu heter) jag har försökt att rulla men det går inte behöver nått som man håller sig fast me :bah: Redigerat 10 September 2004 av Elias
Gäst Spirtual Skrivet 10 September 2004 Rapport Skrivet 10 September 2004 Om du ställer dig framför den smala vägen som leder upp till Snowhead Temple så ska du använda Lens of Truth.Då ser du en Stor goron som sitter o blåser vind mot dig.Spela Goron's Lullaby så somnar han och ramlar ner.Nu är det bara att förlja vägen så hittar du ingången.
Elias Skrivet 10 September 2004 Författare Rapport Skrivet 10 September 2004 gorons lulaby hur lär man den
Gäst AntonJ3000 Skrivet 11 September 2004 Rapport Skrivet 11 September 2004 fryser upp en gubbe nedanför broarna och så får du en bit sen spela den för den lilla ungen så får du den
Arwen Undomiel Skrivet 11 September 2004 Rapport Skrivet 11 September 2004 fryser upp en gubbe nedanför broarna och så får du en bit sen spela den för den lilla ungen så får du den Nja, man ska tina upp honom, inte frysa. Först måste man slå sönder den stora snöbollen som han finns i som Goron Link. Sen häller man hett källvatten på honom. Sen pratar man med honom några gånger och visar honom trummorna, så får man lära sig första halvan. Hans son finns i Goron Shrine.
Elias Skrivet 11 September 2004 Författare Rapport Skrivet 11 September 2004 ok men vad ska man spela för toner för killen me gitar i zora byn och där det e en typ "högtalare" vilken ton ska man spela där
Zelda_11 Skrivet 12 September 2004 Rapport Skrivet 12 September 2004 gå tillbaka till stället där vargarna var med broar och allt....sen så går du "neråt" och slår sönder lite snöbollar å då så hittar du en frysen man och då så tinar du han å då får du en halv sång av han å sen så går du till den gråtande bebisen och spelar den för henne då får du resten av låten å då spelar du den för den stora gårdon som sitter och blåser!!
Elias Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Skrivet 12 September 2004 jag vet det det var typ tre år sen jag va där.
Arwen Undomiel Skrivet 14 September 2004 Rapport Skrivet 14 September 2004 ok men vad ska man spela för toner för killen me gitar i zora byn och där det e en typ "högtalare" vilken ton ska man spela där Menar du i Zora Hall? Du ska först gå in i Mikaus rum. Titta uppåt, så ser du en sak du kan hookshota på. Ta dig upp där och läs i Mikaus dagbok. Kom ihåg noterna. Gå till Japas (bassistens) rum. Prata med honom och spela noterna. Kom ihåg de nya noterna. Gå sen till Evans (pianistens) rum. Spela HELA låten för honom, så får du en hjärtbit. Jag TROR det är så här man ska göra, men jag kan ha fel nånstans. Ni andra får gärna rätta mig!
0014 Skrivet 15 September 2004 Rapport Skrivet 15 September 2004 (Rumiko @ 14/09-2004 09:21:12) ok men vad ska man spela för toner för killen me gitar i zora byn och där det e en typ "högtalare" vilken ton ska man spela där Menar du i Zora Hall? Du ska först gå in i Mikaus rum. Titta uppåt, så ser du en sak du kan hookshota på. Ta dig upp där och läs i Mikaus dagbok. Kom ihåg noterna. Gå till Japas (bassistens) rum. Prata med honom och spela noterna. Kom ihåg de nya noterna. Gå sen till Evans (pianistens) rum. Spela HELA låten för honom, så får du en hjärtbit. Jag TROR det är så här man ska göra, men jag kan ha fel nånstans. Ni andra får gärna rätta mig! och när du spelar hela låten ska du inte Vara Zora link utan an annan...typ deku
Rekommendera inlägg