pollenallergi Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Eddy va rolig =D, han var faktiskt så dålig att han blev bra.. Vad heter din barndoms vän # 21? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Det kan ni nog lista ut själva. ;) 26 år. Kommer från Umeå. Rödbrunt hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Aha =), vet vem det är men vette f*n vad han heter ;P.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Aha =), vet vem det är men vette f*n vad han heter ;P.. Daniel heter han ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Nah, kollar inte på det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Fast den Som Sjöng FI**AN Sticker fram låten, måste ju va sjuk på nått sätt!! Men hejjade me på snubben med "ÖRAT" kepsen, man han åkte ju ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Fast den Som Sjöng FI**AN Sticker fram låten, måste ju va sjuk på nått sätt!! Men hejjade me på snubben med "ÖRAT" kepsen, man han åkte ju ut! Sjuk i huvet vet jag inte. Men inte klok i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Man ska inte gå den korta vägen för att bli popstjärna! Man ska öva länge helt enkelt, inte bara delta i ett program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Va s*it kul i början när det kom en massa losers. Men nu e det s*it trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Man ska inte gå den korta vägen för att bli popstjärna! Man ska öva länge helt enkelt, inte bara delta i ett program. ALLA bra har säkerligen sjungit länge. Min polare har alltid varit bra på att sjunga så jag hoppas att han kommer långt. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 själv tycker jag att det där programmet går långt över gränsen. De där självgoda typerna som sitter och slänger ut sig det taskigaste de kan komma på är de sista som jag vill träffa i verkligheten. Otrevligare människor får man leta efter. Men visst, vissa är kassa, men man måste ändå tänka på hur man uttrycker sig. Men å andra sidan, så måste man kunna tänka självkritiskt. Om man vet med sig att man ska till en sån här tävling så måste man ju inse själv ifall man kan sjunga eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.