Backspace Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Vet ni hur man klarar elite four enkelt på sapphire? Det här är mitt team! Kyroge lvl 58 Sceptile lvl 56 Aggron lvl 55 Wailord lvl 56 Mygtheina lvl 56 Golbat lvl 53 Snälla hjälp mig! :cry: :cry: :cry: (I bland ändrar jag om deom kommer upp i ny levels!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Trän dom till LV 60 eller 65 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Trän dom till LV 60 eller 65 Men varför? Jag känner några som vann med lvl 53 och 55! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 då klår man dem super fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onegai Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Kul jag klarade ligan me mina pokemon på lvl 50 :P Vet inget bra sätt att klå ligan. Bara att klå upp dom antar jag :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Vet ni hur man klarar elite four enkelt på sapphire? Det här är mitt team! Kyroge lvl 58 Sceptile lvl 56 Aggron lvl 55 Wailord lvl 56 Mygtheina lvl 56 Golbat lvl 53 Snälla hjälp mig! :cry: :cry: :cry: (I bland ändrar jag om deom kommer upp i ny levels!) Äääh du kan spöa dom nu jag spöade dom när jag var på lvl 55 med alla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 18 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Men jag behöver inge hjälp något mer! Har äntligen klarat Elite four! (Och fångat Rayquaza) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Men jag behöver inge hjälp något mer! Har äntligen klarat Elite four! (Och fångat Rayquaza) min rayquaza är på level 78 just nu men han går segt att träna för han får så lite exp... jag rekommenderar att träna mot tränare utifall ni tränar honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg