Zvampen Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Kolla det här är den sämsta gubben :rolleyes: :medieval: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Var det nödvändigt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkDragoon Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 är det samus eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvampen Skrivet 11 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Nej det är inte samus så ser inte samus ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvampen Skrivet 11 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 :student: :bah: Oki ni fick mej det är Samus :medieval: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkDragoon Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Hon är inte sämst ice clibers är sämst enligt mig altså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 (redigerat) nä det är sant! JAG HAR SAGT TILL DIG ATT DU INTE FÅRLHJUGA! Redigerat 11 September 2004 av Zvamp_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Alla karaktärer är lika bra, men vissa är lättare att styra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvampen Skrivet 11 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Hon är inte sämst ice clibers är sämst enligt mig altså. Nej ice clibers är jätte bra jag klarade event allstar matc deluxe meddom :ph34r: :evil: :bah: :medieval: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkDragoon Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 (Zvampen @ 11/09-2004 14:48:18) Hon är inte sämst ice clibers är sämst enligt mig altså. Nej ice clibers är jätte bra jag klarade event allstar matc deluxe meddom :ph34r: :evil: :bah: :medieval: :cool: jag klarade pikatchu and pichu med samus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvampen Skrivet 11 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Oki då ska du se Zvamp_master han är super bra med samus han var hemma hos mig och vann många matcher. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkDragoon Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Oki då ska du se Zvamp_master han är super bra med samus han var hemma hos mig och vann många matcher. ok men hur kan du då tycka samus är så dålig? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg