vad gör den då? jo hon sommnar inget mera!
och så kan hon sjunga men det är ju inga bra attacker ju!
den enda attaken är typ B eller A och så kan hon hoppa men hon är SUMPIG!
vad gör den då? jo hon sommnar inget mera!
det bildas en smash i mitten av jigglypuff!!!!1 FATTATvad gör den då? jo hon sommnar inget mera!
En otroligt kraftig smash också...
Den är en av de attackerna som man flyger längst av.KORT SAKT: JIGILIPUFF ROCKAR(Ifal man vet hur man avänder henne bäst vilket88%av de som är på gc forumet inte vet)!
Håller med...
Tack för lite stöd.Back to topic.
Ja precis den där toaden har du ritat dit för det är inte svårt att göra så!DET VISTE JAG REDAN JAG BARA SKOJAR FATTA MEN JAG SKRIVER INGET DUMT TILL DIG FÖR DU ÄR MED ZVAMP GÄNGET.
KOLLA DEN HÄR BILDEN
Och annars ska SONIC OCH TAILS VARA DÄR Hahahaha jag är inte hur lättlurad som helst
Jag tycker pech är sämst.
pech..Innan tyckte jag jigillipuff, men så upptäckte jag Ner och B, vilket va en otrolig attack.
Jag har nyss fått SSBM,jag har inte testat alla gubbar,men av dom jag har vart så e nog Yoshi sämst!
Sämsta gubben?För det första är det en kvinna och jag hoppas verkligen att du kan se det.Och vem i SSBM ska det där föreställa isåfall?Samus?Kolla det här är den sämsta gubben :rolleyes: :medieval: :bah:
Ganondorf och Mario. o_o
Bästa gubben: Bowser
Sämsta: Jigglypuff
;)
Bowser blir nog mitt svar... Han är seeeeeeeeeg.... Dem bästa är ju: Fox och Falco(rikticgt kvicka båda två), Link, Samus m.f....
:evil: Lätt marth!!!!! :evil:
:evil: :medieval: :evil:
Jigilpuff är klart sämst :evil:
Bra sagt :D
Håller med dej del vis hon är rätt bra med sin rolluot annars suger hon!
Det beror på vad man menar med sämst!
Flera av karaktärerna som klassas som dåliga i vanliga versus matcher behöver inte nödvändigtvis vara det i de uppdrag som finns i spelet. Jag klarade eventmatch 50 med Ice Climbers som jag såg någon tyckte var den sämsta karaktären. Ärligt talat, finns det verkligen någon gubbe som är sämre än den ena. Alla har sina egna styrkor och svagheter men en gubbe kan inte vara bäst på allt enligt min mening. Men om man nu är tvungen att välja får jag väll säga att alla gubbar i sånna fall är lika dåliga.
/Tyrael
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in