Agaf Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Har ni det och vad är det igentligen för spel jag såg bara det på en sida och ja gundrade va ddet var vet ni? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
susanne Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Jag tycker att det är ett jättebra spel. Lite klurigt här och var, men så ska ett spel vara annar är det inge kul. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Är det det där skräckspelet? <_<' >_>' Men den är rätt bra, bara lite då "klurig" men inte så läskig, för min del jämfört med många andra spel jag har spelat :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
susanne Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Är det det där skräckspelet? <_<' >_>' Men den är rätt bra, bara lite då "klurig" men inte så läskig, för min del jämfört med många andra spel jag har spelat :ph34r: :ph34r: Nä, det är ju inte så blodigt och läskigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wadesy Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Det är kul ibland men zombiesarna är skumma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg