shacti Skrivet 14 September 2004 Rapport Skrivet 14 September 2004 ett strategi kort spel kan man säga att dt är... Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 September 2004 Rapport Skrivet 15 September 2004 (toxic avenger @ 13/09-2004 19:54:27) Såg det idag,fjolligare program får man ju leta efter Det är ju ännu sämre än pokémon Till & med morsan började retas när hon gick förbi och såg vad vi kollade på :lol: Jag fattar inte vad det roliga är :huh: japp håller med dig fast jag såg inte pogrammet och kommer aldrig att göra det... ;) Näää... Ville bara veta va det va... ;) Citera
shacti Skrivet 15 September 2004 Rapport Skrivet 15 September 2004 tycker dt är coolt älskar manga nämligen :) Citera
Nermin_H Skrivet 15 September 2004 Rapport Skrivet 15 September 2004 Okej det går till så här: Varje spelar har 8000 livspoäng. Livspoängen förlorar man om det monster man har i anfallsläge dör (vertikalt) på spelmattan... Sen kan man sätta monster i försvarsläge (horisentalt) för att försvara sina livspoäng. Den spelare som först når 0 asså förlorar sina poäng förlorar... Man spelar tre gånger... Till sin hjälp har man diverse magi och trap kort... Det var ganska grov förklaring :lol: Citera
shacti Skrivet 17 September 2004 Rapport Skrivet 17 September 2004 väldigt grov..... man kan ha olika mycket livspoäng och man kan sepla på tid (dn som har minst liv när tiden är ute loosar) oxå kan man spela fler eller färrre en Citera
gokou Skrivet 17 September 2004 Rapport Skrivet 17 September 2004 (redigerat) Yo-Gi-Oh är f*n bra. :cool: ska se nästa avsnitt. :cool: ( ÄLSKAR MANGA!!!! ) !!!!!!!!!!! :cool: Redigerat 17 September 2004 av gokou Citera
shacti Skrivet 17 September 2004 Rapport Skrivet 17 September 2004 jag håller med föregående talare ygo är **** bra manga äger **** ur alla andra sätt att teckna/animera Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.