Zvamp_master Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 jaha.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 du ska spela i 20 timmar. det bästa sättet är att ta en match i vs mode på 99 min och stäng av din tv och gå och gör något annat men du måste ha en bra gubbe och sen möter du honom inte säker men det gick för mej Obs det tar på VS listan bara så att du vet. mr game&watch klara adventure eller classic med mewtwo För att få mr game and watch ska du klara classic eller target test med alla gubbar, även mewtwo. totalt ska det vara 24 st. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 25gubbar med mr game and watch har allihopa.var kul när man inte hade alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 nu har jag alla gubbar och trofeer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 dte för stod jag inte Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg