Gäst Andreasswf Skrivet 12 September 2004 Rapport Skrivet 12 September 2004 tjena alla djur vänner tänkte starta ett gruppforum om ....djur!!!! vill ni bli med så skriv hälst så ska ni skänka lite poäng så det blir av kommer alldrig att ge upp med detta:) Citera
Zvamp_master Skrivet 12 September 2004 Rapport Skrivet 12 September 2004 tja jag har 20 fiskar och så har jag en 3 meter lång leguan också! Citera
Ylva E Skrivet 12 September 2004 Rapport Skrivet 12 September 2004 Kul! Jag har ett mindre zoo här... föder upp kaniner och har dessutom marsvin, undulater, katter, råttor och 3 kungspyton och 2 kungsboor.. :lol: Citera
Gäst Cuddles Skrivet 12 September 2004 Rapport Skrivet 12 September 2004 jag har 4 katter och 7 fiskar!!! ;) Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 16 September 2004 Rapport Skrivet 16 September 2004 jomen jag tänkte spara ihopp poäng te ett gruppforum om .....djur!!! vill nån vara med sj har jag en leopardgecko som jag gillar så mycket så!!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.