Och inte av mig heller
Är Du Känd
inte jag heller men jag känner inte dig så väl så hur f*n ska jag veta?
Varför skulle du vara det?# 21 är ju 26 år så....
Föresten så är jag hatad :ph34r:
därför alla KexBoxare hatar när jag snackar skit om deras KexBox
hehe :D
men va f*n..
det e ju klart att dom hatar dig när du snackar skit om dom...!
trodde du att dom skulle bli glada eller?
Asså ta ´re lugnt,jag bara sa det ;)förlåt mig då mister "jag-har-redan-skrivit-det" <_<
Och om du undrar varför jag tog den här <_< smilisen så är det för jag tog fel jag skulle ta den här ;)
står på 0013 sida jag hatar också Kexbox.därför alla KexBoxare hatar när jag snackar skit om deras KexBox
ok sorry orson men jag tycker att <_< ser arg ut
På fuskarna.nu hade jag en känd frågesport i Gamecubeforumet.
Dom som gissade i den fick Admin att klistra den. :D
Så jag var känd i Gamecubeforumet.
Jag tycker jag är känd dom flästa känner till mig ialla fall :((Mellanmjölk @ 29/09-2004 18:49:09)Jag är väl känd jag var densom gick över så har nån sagt iallafall,men det är ni som avgör är jag känd vad tycker ni??
Nej.
Jag snackar itne skit om dom... bara om deras j*vla KexBoxmen va f*n..
det e ju klart att dom hatar dig när du snackar skit om dom...!
trodde du att dom skulle bli glada eller?
det e ju samma sak...det e samma sak som om du simmade skulle jag ha sagt: f*n vad töntig du e som går på simmnig kan du inte simma ordentligt eller? samma sak ;)
Jag är hörnat som är längstbort i ditt sovrum. Jag är sprickan i trottoaren som alla går på... jag är totalt okänd, såvitt jag vet...
Red... känner igen namnet....
den andra komentaren kan jag tyvär inte säga emot ;)# 21 är ju 26 år så....
Föresten så är jag hatad :ph34r:
Claudia ta inte illa upp jag känner dig och du är känd för mig.Jag är hörnat som är längstbort i ditt sovrum. Jag är sprickan i trottoaren som alla går på... jag är totalt okänd, såvitt jag vet...
Red... känner igen namnet....
Är inte jag känd?
Som ava görare är jag väll lite känd iaf?!
FFS!! Jag hatar vatten!! Eller.... Jag gillar att drocka vatten och regn.. men inte att bada eller simma!!det e ju samma sak...det e samma sak som om du simmade skulle jag ha sagt: f*n vad töntig du e som går på simmnig kan du inte simma ordentligt eller? samma sak ;)
tror jag är rätt känd har varit på fuska från starten.
inte känd, om du skulle göra egna bakgrunder kanske.Är inte jag känd?
Som ava görare är jag väll lite känd iaf?!