bowserboy Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 men vilka gubbar saknar ni mer jag vill ha Simon!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 men vilka gubbar saknar ni mer jag vill ha Simon!!!!! Vem faan är Simon?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 undrar jag meeed!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Wario, Waluigi, Toad m.fl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jag fattar inte varför dom tar Dr. Mario, men inte Wario, han e ju en av Nintendos huvud gubbar! eller Boo, eller killen jag har på min avatar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag tycker helt klart att minibowser skulle vara med,eller boo. En annan cool gubbe skulle ha varit wario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Nightmare Från SCII !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Simon är han med piskan i CastleVania som dräper dracula......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Nightmare Från SCII !!! hahahaha det hade blivit för våldsamt han hade huggit av huvet på alla men jag tycker att dom kan ta bort några gubar från melee och så borde dom ta in alla mkdd gubbar det vore ju supercollt liksom fightas med toad m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 fick alla idag tror jag iallafall har jag och en "kompis" lika många gubbar och han har sakt att han har alla så jag tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 men som (=Sonic=Master=) sa det hade vatt coolt med de från MK:DD!! asså F*N va grymmt med Mini Mario mot Mini Luigi!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg