The Ring Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 bara undrar men ska jga köpa sagan om ringen böckerna??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Definitivt. Köper du dom inte så går du miste om nåt riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 bara undrar men ska jga köpa sagan om ringen böckerna??? Tja, Varför heter du annars "The ring" Så skynda dig och köp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 dom e faktist jättebra dom får 4/5 av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Dom får 5/5 av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Jag har inte läst Bilbo, men jag ser filemrna! Fast om du är en sån där Sagan om Ringen-fantast är det ett måste! :wink: Betyg, eller jag har ju inte sätt dom så det blir inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Ring Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 ok jag har läst bilbo så jag bara undrade om alla andra är lika bra eller bättre bilbo boken får faktist 6/5 av mig :new_newbie: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 sagan om konungens återkomst är riktigt tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Nej, Sagan om Konungens Återkomst är riktigt bra. Det är bara du som inte har förstått det än. Datachip: Läst Silmarillion? Och De Förlorade Sagornas Bok 1 & 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Ring Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 har inte tolkien skrivit nio böcker?? 1bilbo 2sagan om ringen 3sagan om de två tornen 4sagan om konungens återkomst 5silmarrilion eller nåt sånt 6sagor från midgård 7de förlorade sagornas bok 1 8de förlorade sagornas bok 1 9????? vad heter den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Nej, Sagan om Konungens Återkomst är riktigt bra. Det är bara du som inte har förstått det än. den är lång tråkig i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 tolkien har skrivit en bok om beowulf också och en barnbok av något slag. men han är bra, tolkien alltså, böckerna må ha ett pris, men man får mycket för pengarna. tycker jag iallafall. hoppas att "the ring" tycker likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.