Gäst 0012 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Mycke Mycke bland annat så har den inte Windows så den kan inte få virus osv kommer inte på så mcyket men det finns mycke mycke mer den kan visst få virus men inte så lätt PC äger Mac.windows är ingen ´Data *** ;) utan ett program. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Visste ni att animationerna till Sagan om Ringen är gjorda på mac? Gollum osv. Den är en väldigt bra dator om du ska syssla med animationer, rita eller mer estetiska pogram. Utmärkt för att redigera film, bilder, musik. Mycket sånt. Skulle inte kalla det en jobb dator, men det är inte en dator du köper för att spela spel på. Då köper du en tv-spelskonsol istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (Swooper @ 05/10-2004 21:32:20) Mac e en jobbadator. Pc är en speldator. Ok pc kanske inte gjordes för spel(inte mac heller)men det finns mer spel till pc. Det du slänger ur dej är fördomar!! Jag har både mac och pc hemma och jag använder båda till allt!! Mac har faktiskt fler (och ibland bättre) spel än många tror... nix... PC har fler och bättre >_>Tycker jag alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Hahaha PC har mer spel Mac är för jobb dator PC är också men mest spelar i de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Macintosh får mindre virus för att viruskaparna gör virusen till Windows för att det finns fler Windows användare dvs att fler använda får viruset, samma sak gällde Sasser, det skapades på XP för att fler hade XP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Jag tycker mac har ett snyggare utseende än PC.... Jag har mac & inte Pc.... Bara internet funkar & photoshop är installerat så är jag nöjd B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Och photshop är praktiskt taget gjort för mac.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Och photshop är praktiskt taget gjort för mac.... Men vissa fonter funkar inte på Mac Orzen sa det... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 (redigerat) PC ÄGERRRR Mc Donalds :P Redigerat 10 November 2004 av ALIEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 eeeee det där va spam sluta nu alien :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 PC ÄGERRRR Mc Donalds :P Inte bara spamm... utan det stämmde oxå! Vet ingenting om fonter... men pc står för personal computer, right? Såååå, pc och mac är ju samma sak!! En upptäckt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg