ZaFros Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Vilket item är det jag behöver för att kunan gör ett gömställe och vart kan jag hitta det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 eller hur du måste skriva vilket spel det rör sig om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Vilket item är det jag behöver för att kunan gör ett gömställe och vart kan jag hitta det? Jag kan inte hjälpa dig, du måste bäretta vad det e för spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZaFros Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Oj vad dum jag är. Pokèmon sapphire är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Oj vad dum jag är. Pokèmon sapphire är det. Vilken grotta? Jag kan hjälpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 det är en TM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Mitt första inlägg på ca 5 mån! Man ger TMet för Secret Power till en Pokemon och använder det på ett stort träd ellert en markering i en bergvägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZaFros Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Jag menar det item som du behöver när du skall ha ett gömställe under en gran eller liknande. Det står ju: if rangs hang....... Vart kan jag hitta detta item? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Jag menar det item som du behöver när du skall ha ett gömställe under en gran eller liknande. Det står ju: if rangs hang....... Vart kan jag hitta detta item? Har du varit i Meteor Falls? I så fall, gå vägen från Fallarbor till Mauville. ungefär efter en tredjedel av vägen står en gubbe vid ett stort träd. Prata med honom, få TMet, ge det till en Pokemon och använd det på en bergväggsmarkering eler ett stort träd. 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 om du vet var "old ladys reststopp" är så står det en kille vid en gran och han ska du prata med så får du Secret Power... lär den på en gubbe så kan du fixa en secret base... om du sen mixar (med linkabel) så kan du möta dina kompisar i deras secret bases.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZaFros Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Men vart man jag fixa en base? under en speciell gran eller vart?? hur gör jag?? :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg