-=jedi knight=- Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 bild av bergs markeringarna eller granarna finns på:Serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neo_2000 Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Hejsan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Hejsan :D vad har det med tråden att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 Hejsan :D exakt vad har det med tråden att göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 That is spam!^ -----------------| jag henger heller inte med det går inte anvenda dekurationer och det finns inget anat att göra där. Man måste köpa dekorationerna innan man kan använda dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 This is more spam! ^ -------------------------l köp dekorationerna på Lily cove dept.store(dom är bäst) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 This is more spam! ^ -------------------------l köp dekorationerna på Lily cove dept.store(dom är bäst) Sen så kan man få Pretty Desk & Pretty Chair hos glasmästaren. Meddelanden räknas inte som spam om det finns nåt konstruktivt i dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Dessutom så får man en om man får master rank i alla competitions. Fast man måste låta en snubbe måla av ens pokemon efter att man fått master rank i nån competition. När man fått alla avmålade så ska man snacka med en snubbe på museét i lilycove, så får man en glasskulptur av honom. Rätt snygg faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coolwing Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Jag ska testa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Och vad har Golden Sun med ämnet att göra? I denna tråd snackar vi om pokemon ruby/sapphire och inte om Golden Sun! Skriv om Golden Sun i en tråd om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 jaus det jag tycker dom sakerna är ret svåra att få men vet nån när lilycove deperment store har clear out sale? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Det vet man inte. Det kommer lite då och då. Fast jag har aldrig vart på nån... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg