minilena Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Jag har klarat alla tre "taktentackler" men vet inte vart man ska sen!Hjälp mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Du har ett nytt hål att falla ner genom, i rumet med massa hål... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Eh?Hur menar du?Har du någon guide öve HELA magen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Eh?Hur menar du?Har du någon guide öve HELA magen? Här finns flera guider på engelska och en på svenska. Scrolla nedåt för att komma till den svenska. http://www.gamefaqs.com/console/n64/game/22536.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 När du dödat alla tentakler,ska du dit där du mötte Ruto första gången när hon ramla ner i ett hål,gå till det hålet där det gröna slemmet var och då ramlar du ner till en sak och sen ska du till ingången i bakom dej eller så e det framför dej..då kommer Ruto att hitta Den blåa Triforcen(om det e det dom heter)kasta upp henne på plattformen så åker hon upp,och ner kommer en slags Bläckfisk,som du ska springa bakom och kasta bomerangen på den gröna saken i baken på bläckfisken och slå till den när den e förlamad,tills den dör,då ska du upp på plattformen/hissen sen gå fram så kommer du till ett ställe där det finns 2 röda långa saker som du ska bedöva med bomerangen och sedan hoppa på dom när dom e lila,tills du kommer till en dörr,gå in där så åker en grej ner,hoppa till andra sidan och ta en låda,lägg den på knappen som ligger på andra sidan där den där saken åkte ner,och sen gå in i ingången och klättra upp på den stora saken o och stå lite till vänster om glasskivan och sikta på knappen på taket vid spindelnätet och kasta bomerangen på knappen.Då öppnas en dörr och där e bossen Barinade! Barinade: Kasta Bomerangen på tentaklerna som e på toppen av bossen ,kasta sedan bomerangen på bossen så den blir bedövad och ge den sen stryk med svärdet och när den släpper lös dom elektiska maneterna så döda dom bara med bomerangen..Försök att så ofta som möjligt kasta bomerangen på själva bossens mage där det finns spikar eller nåra taggar.. OBS! Sorry Chihuahua eller admin om jag skrev för långt :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 15 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Finns det någon lååång och detaljeeerad guide för Barinade?Jag fatta ingenting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Finns det någon lååång och detaljeeerad guide för Barinade?Jag fatta ingenting. Har du kollat guiderna som jag skrev? Om de inte är bra, kan jag försöka förklara: Först ska du få loss Barinades tentakler från taket med bumerangen. Akta dig samtidigt för hans elektriska attacker. När du gjort det börjar han röra sig fritt i rummet. När han släpper iväg maneter ska du döda maneterna med bumerangen. När han snurrar runt, runt med manterna längst ut på lång "armar" ska du bara akta dig. När du dödat alla maneter kan du komma åt hans känsliga kropp. Träffa den med bumerangen och sen kan du springa fram och slå den med svärdet. Upprepa tills han dör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 17 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Jag är stor nu!Men jag är ingen expert på det här spelet...En liten förklaring behövs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Bra..då ska du gå till Grave Yard där Dampé en gång fanns,men när du nu e stor så e han död..Grave yard är den där kyrkogården om du undrar,.gå dit och gå sedan till en grav med blommor framför lite till vänster på en liten backe upp.. Snacka med Dampé i hans grav och sen blir det ett race,du ska springa efter Dampé tappa inte bort honom och akta dej för elden han kastar efter sej,när du klarat racet får du HookShot av honom sen ska du rakt fram och spela Song Of Time framför den stora blå stenen med nåt märke på,då försvinner den gå sedan upp i trappan sen försvinner du därifrån men minns inte vart du kommer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Du kommer till väderkvarnen. Men sen ska du dit du lärde dig Sarias song och skjuta på trädgrenen men hookshot..... ( Bakom Jabu Jabu så kan du spränga bort en sten som liten. Där inne finns ett Triforce märke, spela Zeldas lulleby så lär du dig Farores Wind) :P (Bakom stenen i slottsträdgården (Det står Ded End) så lär du dig Dins Fire på samma sätt. som liten) Och på deatmontein på toppen spränger du en vägg och får en svärd attack och i deat montain får du dubbelt med magi =) PWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!! (Jag har INTE klistrat in texten. Jag skrev den här!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Zamizam varför skrev du om Din's Fire å Farore's Wind? Hon undra vad hon skulle göra som stor..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 21 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Jupp.Jag har redan dom.Jag har sett guiden om hookshot men jag har haft lite problem med att starta spelet på sistone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg