Arako Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 1. Jag har fått brev från De Nam som vill att jag ska träffa henne i choall curasch. men jag hittar henne inte. var är hon? 2.Hur beserar man skelett bosen i ruinen? han har ju en sköld i vägen. hur får man bort den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 finns det ingen som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 de nam går typ inte att hitta bossen vet jag inte hur man besegrar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 15 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Men De Nam skickade ju ett kodat medallande om att man skulle skynda sig :blink: ............förresten hur gör man för att dom gröna varelserna ska vakna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 vilka gröna varelser jag vet inget om d dr gröna typerna beskriv dm så kanske jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Man måste gå igenom maisma strömen med unknown element för att komma till deras stad(minns inte vad den hette) där dom sover! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 jaså dom där moglins tror jag dom heter lessen grabben, sålde spelet efter att jag kommit så långt kan inte hjälpa mer :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 hon finns nog inte och jag klarar inte häller bossen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Ni pratar ju om FF: CC, dessutom har FF: CC 2 kommit ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 det tror jag inte på Snake! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Va då? Tråden heter ju FF: CC 2 frågor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 men nöt (ta inte illa upp,skoja bara) titlen är lite förvirrande han menar att han har 2 frågor om spelet ff:cc cc spelet var bara en uppfräschad version av dt gamla fina fantasy spelet. typ ettan som var till nintendo, dt är synd att square enix bara kommer göra ff spel till ps2:an :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg