Gäst NightShade Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Lol 2k3! :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 kan ni sluta hacka på mig?!! ni e f*n inte bättre än mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 denna tråden har flippat ur håll er till ämnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Är Tony Hawk Underground bra ocg max99 det är ju du som flippar ur helt totalt som säger att du ska skicka ett virus till alex_rain och så svor du ju också så det är du som flippar ur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 de e ju taskiga mot mej! jag ska skicka ett virus till alex rain! MOHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!! du hotar en bara för han anmälde dig det är du som skrev könsord och han anmälde han gjorde rätt förresten är spelet kul :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 ok kan vi glöma det nu och gå tillbaka till ämnet? ok.....jo spelet var kul men det var för lite updrag tyckte jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Ska man göra uppdrag? jag trodde att man bara skulle åka runt och sen skulle man köra igenom banan och om man vann så fick man en ny bana och sen när man klarar av ett championchip så får man nya gubbar och nya brädor, men det var bara som jag trodde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Ska man göra uppdrag? jag trodde att man bara skulle åka runt och sen skulle man köra igenom banan och om man vann så fick man en ny bana och sen när man klarar av ett championchip så får man nya gubbar och nya brädor, men det var bara som jag trodde det är som tony hawk pro skater 4 om du kört det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jag fattar inte....för några veckor sen skrev jag att spelet var lätt...och nu e det rena dårhuset!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Ska man göra uppdrag? jag trodde att man bara skulle åka runt och sen skulle man köra igenom banan och om man vann så fick man en ny bana och sen när man klarar av ett championchip så får man nya gubbar och nya brädor, men det var bara som jag trodde det är som tony hawk pro skater 4 om du kört det jag har aldrig spelat något Tony Hawk spel jag har bara hört vad andra har sagt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 e det nån som behöver hjälp så e det bara att fråga.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Helt utspårad tråd det här.. Tråd låst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg