ZötiZ_GriZen Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Hej! hur klarar man av Pinna park Episode 2??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Där man ska ta sig till en kanon och hoppa in i den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 13 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Asså...Jag vet inte...men det är nån bana med typ en nöjespark? :huh: //ZötiZ_GriZen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Hela banan är en nöjespark förutom stranden där kannonen ligger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 13 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Ok...ska jag typ hoppa ner i kanonen på nåt sätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Ja men du måste döda honom först genom att kasta tidsinstälda bomber(som han kastar ut själv) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 13 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Ok tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Det var så lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Men sen är ju det en "Bonusbana" oxå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 om du vill ha hjälp så fråga min kompis Zvamp_master!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 14 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Jag lyckas med o döda honom...men på "bonusbanan" så går de inte! :huh: Men det är väl ändå omöjligt o säga hur man gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Du ska tänka på att kunna göra en volt genom att springa först vänster sen hastigt åt höger och trycka direkt på a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg