Kim Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 golden dun äger i multiplayer! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Golden Gun är de bästa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Den har så lite ammo, det gör den halvbra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_1 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 golden pp7 e lätt bäst.... men vet du nått om Perfect dark.... ja har kört fast på Area 51 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 det är klart den är bra ,en det tar tid att ladda om den så man måste sikta och skjuta bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 vanlig ak-47 e mycket härligare att skjuta med men golden gun e kraftfullastr så jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Golden PP7 är bättre, den har mer skott men dödar också på ett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Det var längesen jag spela det men det var klart ett av mina favvospel på Nitendo 64 min favvobana var den när man möter Alek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 golden dun äger i multiplayer! :D Jag brukar lura min syrra om att golden gun är den sämsta pistolen så hon inte använder dän och då dödar jag henne i multiplayer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Gammal tråd. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg