Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Skjut händerna med pilar eller banka på dem om du törs gå så nära. Sen när båda händerna är förstelnade så kollar du med Lens of truth mellan dem för att se bossens öga. Skjut det med en pil innan det hinner fram till dig och slå sen så många gånger du hinner med svärdet. Upprepa tills han dör.

Skrivet

Skjut händerna med pilar eller banka på dem om du törs gå så nära. Sen när båda händerna är förstelnade så kollar du med Lens of truth mellan dem för att se bossens öga. Skjut det med en pil innan det hinner fram till dig och slå sen så många gånger du hinner med svärdet. Upprepa tills han dör.

Om man inte vill slösa på pilar kan man använda longshot. Det går lika bra.
Gäst Spirtual
Skrivet
(Rumiko @ 14/09-2004 16:35:14)

Skjut händerna med pilar eller banka på dem om du törs gå  så nära. Sen när båda händerna är förstelnade så kollar du med Lens of truth mellan dem för att se bossens öga. Skjut det med en pil innan det hinner fram till dig och slå sen så många gånger du hinner med svärdet. Upprepa tills han dör.

Om man inte vill slösa på pilar kan man använda longshot. Det går lika bra.

Tar inte longshot längre tid att skjuta med?Jag har för mig att Bongo Bongo åker fram väldigt snabbt, men jag har bara mött honom en gång.
Skrivet

Hon menade nog att man kan skjuta händerna med Longshot istället för pilar. Jag visste inte att man kunde det men det är ju superbra för pilarna brukar alltid ta slut för mig.

• 3 veckor senare...
  • Skapa ny...