Sanna1985 Skrivet 14 September 2004 Rapport Skrivet 14 September 2004 Är det någon som vet hur man ska göra för att klara bossen i shadow temple? Han bara tar mig hela tiden så jag dör! :o
Magdis Skrivet 14 September 2004 Rapport Skrivet 14 September 2004 Skjut händerna med pilar eller banka på dem om du törs gå så nära. Sen när båda händerna är förstelnade så kollar du med Lens of truth mellan dem för att se bossens öga. Skjut det med en pil innan det hinner fram till dig och slå sen så många gånger du hinner med svärdet. Upprepa tills han dör.
Chihuahua Skrivet 14 September 2004 Rapport Skrivet 14 September 2004 inte jag onödigt. Väldigt onödigt.
Arwen Undomiel Skrivet 14 September 2004 Rapport Skrivet 14 September 2004 Skjut händerna med pilar eller banka på dem om du törs gå så nära. Sen när båda händerna är förstelnade så kollar du med Lens of truth mellan dem för att se bossens öga. Skjut det med en pil innan det hinner fram till dig och slå sen så många gånger du hinner med svärdet. Upprepa tills han dör. Om man inte vill slösa på pilar kan man använda longshot. Det går lika bra.
Gäst Spirtual Skrivet 14 September 2004 Rapport Skrivet 14 September 2004 (Rumiko @ 14/09-2004 16:35:14) Skjut händerna med pilar eller banka på dem om du törs gå så nära. Sen när båda händerna är förstelnade så kollar du med Lens of truth mellan dem för att se bossens öga. Skjut det med en pil innan det hinner fram till dig och slå sen så många gånger du hinner med svärdet. Upprepa tills han dör. Om man inte vill slösa på pilar kan man använda longshot. Det går lika bra. Tar inte longshot längre tid att skjuta med?Jag har för mig att Bongo Bongo åker fram väldigt snabbt, men jag har bara mött honom en gång.
Magdis Skrivet 15 September 2004 Rapport Skrivet 15 September 2004 Hon menade nog att man kan skjuta händerna med Longshot istället för pilar. Jag visste inte att man kunde det men det är ju superbra för pilarna brukar alltid ta slut för mig.
Arwen Undomiel Skrivet 15 September 2004 Rapport Skrivet 15 September 2004 Hon menade nog att man kan skjuta händerna med Longshot istället för pilar. Jag visste inte att man kunde det men det är ju superbra för pilarna brukar alltid ta slut för mig. Japp, så menade jag. :)
NightMaker Skrivet 22 September 2004 Rapport Skrivet 22 September 2004 först skjut händerna med pilar och sen i ögat :P
Gäst AntonJ3000 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 man är dum om man inte tar hjärt biten
Rekommendera inlägg