Zerp Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Hell no! Jag kommer köpa det första exet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Nej, jag. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 NoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO!"!!! .....oOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO! Så det så. Jag ska ha albumet först! >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Nope... Och jag tror att vi har en annan här på forumet som gillar Diru! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 (redigerat) Jag tycker att Cage eller vad den hette var riktigt hemsk ( det betyder att den sög hårt ;) ) Dom låter som något Gammalt rock Band med förkylning Redigerat 2 Januari 2005 av CiR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Vad gör du här? Du är ingen Jrockare! >.< ....Grattis på födelsedagen, Rei! *Hands over a gift* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Ahh~! Rei, grattis på födelsedagen! ^__^ *Hands over a gift* xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 (redigerat) naww~ Tack så Mycket! Ni är allt gulliga ni ^^ [edit] jag kommer btw att köpa "Withering to death" först >__> Redigerat 2 Januari 2005 av Kasumi La'Selet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 (redigerat) ^_________^ [Edit] Jag kommer att köpa den först! >_<;; Redigerat 2 Januari 2005 av Lunai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Jag kommer köpa den först, så det så. >.< DIR EN GREY ROX SERIOUS ASS!!! ... o.O;; ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Hum... För att få slut på den här diskussionen, så kommer vi tre att köpa den samtidigt, och vara först utanför Japan att ha den! >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 ....Okay då. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.