Kasumi La'Selet Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 hehe yeah!! och Zerp du har Diru's nya DVD ^^ eller hur är den mega hyper brrraaaa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 ...Nej. Kyo suger live. Han byter ju ut texterna mot skrik. Det gillar inte jag. Jag ska nog köpa deras DVD från -98. GAUZE POWER!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 (redigerat) what!! O__O;; Kyo är typ bäst..ja han skriker lite väl mycket men DVDn är bra för det. jag tycker alla deras live är väldigt bra, det som är ett minus med dvdn är att dom inte har med några gammla låtar, den äldsta är ju Hydra >__> hade dom tagit med lite låtar från Gauze, MISSA och typ [KR] cube från MACABRE så skulle dvdn vara mycket bättre... [edit] Shinya är typ..super..HOT!! Redigerat 2 Januari 2005 av Kasumi La'Selet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 *Gillar Rei's lilla tillägg i slutet* xD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 what!! O__O;; Kyo är typ bäst..ja han skriker lite väl mycket men DVDn är bra för det. jag tycker alla deras live är väldigt bra, det som är ett minus med dvdn är att dom inte har med några gammla låtar, den äldsta är ju Hydra >__> hade dom tagit med lite låtar från Gauze, MISSA och typ [KR] cube från MACABRE så skulle dvdn vara mycket bättre... [edit] Shinya är typ..super..HOT!! Det skulle den säkert bli. Men det här uppträdandet sög verkligen. De borde gå tillbaks till deras gamla stil. Mucho betteroso. .....Shinya ish hot, hot, HOT!... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Hjälp ett blivande f*n...säg den absolut BÄSTA låten DeG har gjort...har hört ett par nu, men tycker fortfarande att Six Ugly låtarna har varit bäst. Obscure va iofs riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 (redigerat) Fukai, Garden, Yurameki! (Bara några få) xD (Kan skicka den till dig om du vill) o.o Redigerat 4 Januari 2005 av Lunai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Tackar :P nää det behövs inte, kan fixa dom själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 ^____^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Fukai va klockren ;) Bäst hittils..utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Sa ju det. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Asså när dem sjunger japanska hur kan ni fatta jag menar dem som inte kan japanska och gillar Rammstein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.