「ケイーサマ」 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Det är precis som att säga; Varför lyssnar man på engelsk musik om man inte förstår alla ord? >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 yess!! fukai är min absoluta favorit låt med Dir en grey!! om du gillar lite mer hårda låtar kan jag rekomendera: -saku- Zan The III D Empire Hydra MARMALADE CHAINSAW filth Syoku Kurenai The Domastic Fucker Family ZOMBOID PINK KILLER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Machiavellism. Cage. Yokan Schwein No Isu raison Det're [KR]Cube Filth Aint Afraid To Die Kasumi The Final Drain Away I'll Mask Embryo Audience Killer Loop Jealous Det var alla jag kunde komma på just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Asså när dem sjunger japanska hur kan ni fatta jag menar dem som inte kan japanska och gillar Rammstein. Finns ju folk som gillar när band gör låtar som e helt instrumental. Där finns det inte ens ett språk att förstå, men man kan ju gilla soundet ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Sen kan man ju oxå hitta på ett eget språk. Ashluba Rikosheeee!!! Du varen, DAS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Joo. Jag gillar japansk musik, för jag vill vara annorlunda. Det är så tråkigt med alla dessa mainstream band. *Sigh* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Det finns nog inte så många j-rockare i just sverige. ta det positivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Men någon gång ska vi... Kanske... Ta över... Svergie! X_X xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Hehe, ja du har nog valt rätt genré om du bara lyssnar på det för att vara annorlunda. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Ni borde rättare ta över ert grannland, Kina... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 (redigerat) Hum... Sant, Kina är större! O.O Redigerat 4 Januari 2005 av Lunai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 lite mer people... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.