「ケイーサマ」 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 Hehe, ja du har nog valt rätt genré om du bara lyssnar på det för att vara annorlunda. :D *Lyssnar endast på J-rock* xD Citera
Zerp Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2005 *Lyssnar på Jrock och Placebo* ^^ Citera
Dysfunction Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 Placebo har en låt jag gillar: Nancy Boy resten av deras låtar har jag lite svårt för Citera
Zerp Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2005 Jag gillar inte Nancy Boy. Every You, Every Me är bättre, Men det finns redan en tråd om Placebo här nånstans. Back on topic: jag glömde rekomendera Mr.Newsman och Umbrella. Citera
kodou Skrivet 19 September 2005 Rapport Skrivet 19 September 2005 Dir en grey är idolerna <3 :D Citera
Trasheye Skrivet 21 September 2005 Rapport Skrivet 21 September 2005 jag tror jag har en skiva med dom hemma....fick den av min kusin.....jag tror det e dom....fick massa mp3 filer.......ska kolla om det e samma=) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.