「ケイーサマ」 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Hehe, ja du har nog valt rätt genré om du bara lyssnar på det för att vara annorlunda. :D *Lyssnar endast på J-rock* xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 *Lyssnar på Jrock och Placebo* ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Placebo har en låt jag gillar: Nancy Boy resten av deras låtar har jag lite svårt för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Jag gillar inte Nancy Boy. Every You, Every Me är bättre, Men det finns redan en tråd om Placebo här nånstans. Back on topic: jag glömde rekomendera Mr.Newsman och Umbrella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodou Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Dir en grey är idolerna <3 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 jag tror jag har en skiva med dom hemma....fick den av min kusin.....jag tror det e dom....fick massa mp3 filer.......ska kolla om det e samma=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.