dklennarth Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Jag har en del fusk till Theme Park, om någon är intresserad.. mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Skicka in dom då ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Ok, jag kommer med detta fusk o det är i landet Kuwait. Först behöver du ha en o annan miljon innan o det kan ta tid, men i Storbritanien(UK) kan man komma upp till 4,5 miljoner om du har tålamod o det hade jag. Sen när du ha de pengar för att köpa Kuwait, så gör det direkt. Där ska du som spelar vänta till priset är uppe i 3,1 miljoner o inte uppgradera så att det sjunker i pris.. Priset på alla attraktioner o spel kommer att stiga mellan 3,1 milj o 3,5 miljoner, men där tar det stopp. När du väljer 3,5 miljoner kommer dina pengar att sjunka med 3,5 miljoner i din plånbok, men väljer du 3,1 miljoner, så kommer du att få 3,1 miljoner i stället. (Jag hoppas att det inte är 3,5 miljoner, för det är tag sedan jag spelade, men jag har lämnat in detta fusk tidigare till NordicGames/Game heter det nu) och fick pris för detta.) I vilket fall pröva er fram.. väljer du 3,3 miljoner så blir det +- 0 i plånboken som en utgift o inkomst. Hoppas att du förstod som läste detta.. mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg