Snake Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Fightingspel som Soul Calibur har faktiskt handling, till skillnad från t e x Dead or Alive-spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 jag håller med Snake! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag är tveksam till mc:d på grund av det överdrivna blodet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 jag är inte tveksam, jag är bombsäker (på att jag inte kommer köpa dt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag köper det inte men fighting fantaster köper det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 jo precis alla "fans" kommer köpa dt själv tänker man ju lägga pengarna på dt nya LoZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag satsar på ds.Min store bror är zelda-freak så det ordnar sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 26 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 vadå?!?!Det är blodet som repsenterar MK!!Det har och kommer alltid att vara blod i MK serien..plus att det kommer i början av 2005..och rätta mig om jag har fel,men det nya LoZ ska väl komma till våren 2005 väl?eller?Jag SKA köpa Mk:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Och?Jag tycer mok har för mycket blod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 27 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Och?Jag tycer mok har för mycket blod. det är ju bra,då kan man bara säga till lillbrorsan att stick för att det är för farligt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puttfis Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 (redigerat) alla fighting spel suger förutom ssbm adventure och rpg är bäst varför jo därför att i rpg finns dt en handling finns inte i fighting spel Amen Du din j*vla noob! man kan spela det ändå även om det inte finns nån handling i spelet :evil: j*vlar Vad noob du e ;) Förresten Skit På Deg!!! Kosoll Rper Suger!!!!!! Lira Warcraft 3 Rpgs Ojojojojjojojj Tönt jävel Detta e Du Som Skiter på dig (O_O) :lol: Btw Im Onaga The Dragon King! Från Mk Deception Och Jag Pwnar Dig (Skär av Kuken På dig) :kung: Redigerat 4 Februari 2007 av Puttfis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 typ ska kanske köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg