är det någon annan än mej som tycker att 6:e säsonget (advance) av pokémon är bättre än dom förra?
iaf jag tycker att den är bra, det finns nya pokémon och mer spännande äventyr
är det någon annan än mej som tycker att 6:e säsonget (advance) av pokémon är bättre än dom förra?
iaf jag tycker att den är bra, det finns nya pokémon och mer spännande äventyr
Du menar när de är i Hoenn.. Det är inte lika bra som Master Quest och dem.. Men de är hyffsade nu när Brock är med iaf.
hoenn är bra!
men hoppas inte att brock får kärleks attacker igen.
Misty borde vara med tycker jag! ;)
inte jag, hon är irriterande.
så klagar hon för mycket också
Om Team Rocket ramsan försviner så blir jag GLAD den är störande som ... :evil:
Misty tycker jag borde vara med ;).. Hon äger.
f*n,vet nån vilken kanal pokemon advanced går på? :gitarr:
PÅ 4:an klockan 8.30 tror jag
skit program :P
Håller med....skit program :P
dem ända som är det är ni.bara för att ni inte gillar skriv inte här.pokemon advanced kommer 8.40 i kanal 4 kolla i www.tv4.se tv guiden )
Jag håller med ;)Misty tycker jag borde vara med ;).. Hon äger.
Fast Team Rocket är, som sagt, störande.
Jag gillar bara inte deras "ramsa".
deras ramsa äger om team rocket inte skulle vara med skulle det inte vara kul det borde finnas fiender i alla anime serier.mistey är bättre än MAY.(Snake @ 18/09-2004 18:55:54)Misty tycker jag borde vara med ;).. Hon äger.
Jag håller med ;)
Fast Team Rocket är, som sagt, störande.
Jag gillar bara inte deras "ramsa".
Inte för att jag är en poke-desperat men jag tycker att Team-Rocket ska förändras lite...
Varför ens lägga in ett inlägg om man inte gillar pokemon, onödigt!!!
Jag tycker att dom borde ta bort team rocket helt och hållet dom e så jobbiga! :D
Bered er på trubel Dubbel Trubel för att skydda alt från förstörelse och förena alt i en rörelse berömer vi sanning och kärleken för att vi ska nå upp till himlen Jessy James Team rocket ingen kommer undan oss så ge nu upp eller börja Slåss Meows förstos.bästa ramsan.
Du skrev lite fel <_<
Nåja, iallafall så gillar inte jag den ramsan.
som sagt. Heeela pokemon borde gå i konkurrs!! :D :lol:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in