NightMaker Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 hur mycket poäng tror ni att jag kommer vinna? har 12 lotter kanske 13 llotter! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 beror lite på vad du tog för lotteri. tog du stora lotteriet så finns en chans på 50/50 att du vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 jag vann 700 på 3 lotter :D på lila lotteriet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 jag vann 700 på 3 lotter :D på lila lotteriet va????så mycket poäng måste vara svårt och vinna! du har nog en massa tur no fear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 (goku_ssj @ 16/09-2004 17:01:11) jag vann 700 på 3 lotter :D på lila lotteriet va???? så mycket poäng måste vara svårt och vinna! du har nog en massa tur no fear. tja, jag har nästan alltid tur nu när du säger det :P vinner nästan alltid på lotter på marknader och sånt också. +Att jag vann 10000poäng förut också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Och dina hjul då? skall du inte auktionera snart, om du inte gör det så tror jag inte att det finns ett ända kvar till de andra medlemmarna, allt kan du väl inte få, eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 16 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 jag vann 2000poäng det var lilla lottterit jag köpte ett grupforum 3 *tråden låst* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Och dina hjul då? skall du inte auktionera snart, om du inte gör det så tror jag inte att det finns ett ända kvar till de andra medlemmarna, allt kan du väl inte få, eller?? nopp, har det maximala med föremål ;) max60 st föremål, och måste ha 59 för att kunna köpa en sak om jag brhöver ;) men back 2 topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 jag vann 2000poäng det var lilla lottterit jag köpte ett grupforum 3 *tråden låst* tråden är inte låst ännu och du är ingen mod! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.