erkan138 Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Har spelat Pokemon lite mycket nu o börjar nästan tröttna lite på o spöa ligan.. Kan ni ge mig lite tips på saker man kan skaffa o ovanliga Pokemon man kan hitta, nya öar, nya saker, uppgradera kortet o såna saker... o hur man gör det :S Jag trodde jag va klar när ja hade kommit till Battle Tower o klarat dom där, men sen kolla ja på den här hemsida =) Vill gärna ha alla pokemon's... o snart kommer ju nya Pokemon... måste va klar tills dess =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 leta efter feebas regibröderna och lati@s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Ja det är inte lätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Fånga Rayquaza! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Feebas e svårare att fånga än Latias! Försök komma te Mirage Island!D e kanske ännu svårare än att möta Feebas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 försök få jiratchi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Man behöver GS eller AR för att få Jirachi!D e väl ingen idé typ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg